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書誌詳細
青山学院大学図書館
A Mixed-method Study on the Determinants of Different Levels of Customer Satisfaction with a `Mini Supermarket' Multiple in a Spatially Small Urban Market Setting : A Concurrent Approach with fuzzy-set Qualitative Comparative Analysis (fsQCA) and Multi-variate Regression Analysis (MRA)
Azuma, Nobukazu; Kim, Woonho, Issued : 2020.03.04, 青山経営論集 <TF01305971>
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A Mixed-method Study on the Determinants of Different Levels of Customer Satisfaction with a `Mini Supermarket' Multiple in a Spatially Small Urban Market Setting : A Concurrent Approach with fuzzy-set Qualitative Comparative Analysis (fsQCA) and Multi-variate Regression Analysis (MRA)
Azuma, Nobukazu; Kim, Woonho, Issued : 2020.03.04, 青山経営論集 <TF01305971>
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50452.pdf
アクセス回数
書誌参照回数:226
本文参照回数:66
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書誌詳細
コレクションコード
紀要論文
コレクションコード
青山経営論集
コレクションコード
54
ソースレコードID
AN00008870
タイトル
A Mixed-method Study on the Determinants of Different Levels of Customer Satisfaction with a `Mini Supermarket' Multiple in a Spatially Small Urban Market Setting : A Concurrent Approach with fuzzy-set Qualitative Comparative Analysis (fsQCA) and Multi-variate Regression Analysis (MRA)
作成者
東, 伸一
アズマ, ノブカズ
Azuma, Nobukazu
作成者
横山, 斉理
ヨコヤマ, ナリマサ
Yokoyama, Narimasa
作成者
金, 雲鎬
キン, ウンコウ
Kim, Woonho
出版者
青山学院大学経営学会
出版者
アオヤマ ガクイン ダイガク ケイエイ ガッカイ
NCID
AN00008870
ISSN(プリント)
05871654
DOI URL
https://doi.org/10.34321/21260
収録物名
青山経営論集
収録物名
アオヤマ ケイエイ ロンシュウ
収録物名
Aoyama journal of business
巻次等
54
号
4
開始ページ
1
終了ページ
35
日付
Issued : 2020.03.04
主題
Other-en:Grocery retailing
主題
Other-en:Customer satisfaction
主題
Other-en:Small urban market setting
主題
Other-en:Qualitative Comparative Analysis (QCA)
主題
Other-en:Mixed-method application
主題
Other-en:Mini supermarket
内容記述
As part of a series of extensive long-term studies investigating the mechanism behind multiple facets of retail change, this study sheds new light on one salient aspect of retail competition: the role of retailing mix for a retailer in winning consumer patronage in a spatially small urban market setting. This study investigates the impacts of retailing mix in determining different levels of customer satisfaction. A mixed-method application of fuzzy-set QCA (fsQCA) with multivariate regression analysis (MRA) was employed. Based on the results of fsQCA, there are multiple pathways that lead to varied customer satisfaction levels. Of a particular interest is that consumers' retail format perception plays a pivotal role in determining their satisfaction levels with the retailer of interest. The MRA component of the study suggested the usefulness of a mixed-method approach for QCA with an alternative research method.
資源タイプ
departmental bulletin paper
資料種別(NIIタイプ)
紀要論文
物理的形態
PDFファイル
アクセス権
open access
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