Aoyama Gakuin University Library.

ニューノーマル時代における日本の小売イノベーションの現状と課題に関する一考察 : オムニチャネル、DX先進企業の事例を中心に

中見, 真也, Issued : 2021.03.03, 青山経営論集 <TF01309940>
Tag:
No tag is registered
URL:

Bibliography Details

Collection Code 紀要論文
Collection Code 青山経営論集
Collection Code 55
source record id AN00008870
title ニューノーマル時代における日本の小売イノベーションの現状と課題に関する一考察 : オムニチャネル、DX先進企業の事例を中心に
ニュー ノーマル ジダイ ニオケル ニホン ノ コウリ イノベーション ノ ゲンジョウ ト カダイ ニ カンスル イチコウサツ : オムニチャネル、 DX センシン キギョウ ノ ジレイ オ チュウシン ニ
alternative title A Study on the Current Situation and Challenges of Japanese Retail Innovation in the New Normal Era : Focusing on the Cases of Omni-channel and DX Advanced Companies
creator 中見, 真也
ナカミ, シンヤ
Nakami, Shinya
publisher 青山学院大学経営学会
publisher アオヤマ ガクイン ダイガク ケイエイ ガッカイ
NCID AN00008870
PISSN 05871654
DOI URL https://doi.org/10.34321/21828
jtitle 青山経営論集
jtitle アオヤマ ケイエイ ロンシュウ
jtitle Aoyama journal of business
volumes 55
issue 4
SPAGE 43
EPAGE 62
date Issued : 2021.03.03
subject Other-ja:小売業態
subject Other-ja:オムニチャネル
subject Other-ja:DX(デジタル・トランスフォーメーション)
subject Other-ja:小売サプライチェーン
subject Other-ja:価値共創
subject Other-ja:顧客経験価値
subject Other-ja:市場志向
resource type departmental bulletin paper
type nii Departmental Bulletin Paper
format application/pdf
accessRights open access