Aoyama Gakuin University Library.

温度が消費者の感情的な意思決定に及ぼす影響 : 制御焦点を調整変数に用いた検討

石井, 裕明, Issued : 2022.12.14, 青山経営論集 <TF01311151>
Tag:
No tag is registered
URL:

Bibliography Details

Collection Code 紀要論文
Collection Code 青山経営論集
Collection Code 57
source record id AN00008870
title 温度が消費者の感情的な意思決定に及ぼす影響 : 制御焦点を調整変数に用いた検討
オンド ガ ショウヒシャ ノ カンジョウテキナ イシ ケッテイ ニ オヨボス エイキョウ : セイギョ ショウテン オ チョウセイ ヘンスウ ニ モチイタ ケントウ
alternative title The Influence of Temperature on Consumer's Emotional Decision-Making : Examining the Role of Regulatory Focus as a Moderator Variable
creator 石井, 裕明
イシイ, ヒロアキ
Ishii, Hiroaki
publisher 青山学院大学経営学会
publisher アオヤマ ガクイン ダイガク ケイエイ ガッカイ
NCID AN00008870
PISSN 05871654
DOI URL https://doi.org/10.34321/22591
jtitle 青山経営論集
jtitle アオヤマ ケイエイ ロンシュウ
jtitle Aoyama journal of business
volumes 57
issue 3
SPAGE 61
EPAGE 76
date Issued : 2022.12.14
subject Other-ja:感覚マーケティング
subject Other-ja:制御焦点
subject Other-ja:五感
subject Other-ja:温度
subject Other-ja:衝動購買
resource type departmental bulletin paper
type nii Departmental Bulletin Paper
format application/pdf
accessRights open access