Aoyama Gakuin University Library.

eスポーツ×教育の最前線「高校eスポーツ部のリアル」

川又, 啓子; 齋藤, 康次, Issued : 2023.03.01, 青山総合文化政策学 <TF01311359>
Tag:
No tag is registered
URL:

Bibliography Details

Collection Code 紀要論文
Collection Code 青山総合文化政策学
Collection Code 14
source record id AA12425873
title eスポーツ×教育の最前線「高校eスポーツ部のリアル」
eスポーツ × キョウイク ノ サイゼンセン 「コウコウ eスポーツブ ノ リアル」
alternative title "The Realities of High School Esports Clubs" : Exploring the Forefront of Esports in Education
creator 川又, 啓子
カワマタ, ケイコ
Kawamata, Keiko
creator 柴原, 健太
シバハラ, ケンタ
Shibahara, Kenta
creator 齋藤, 康次
サイトウ, コウジ
Saito, Koji
publisher 青山学院大学総合文化政策学会
publisher アオヤマ ガクイン ダイガク ソウゴウ ブンカ セイサク ガッカイ
NCID AA12425873
PISSN 18836992
DOI URL https://doi.org/10.34321/22797
jtitle 青山総合文化政策学
jtitle アオヤマ ソウゴウ ブンカ セイサクガク
jtitle Aoyama journal of cultural and creative studies
volumes 14
issue 1
SPAGE 99
EPAGE 135
date Issued : 2023.03.01
subject Other-ja:eスポーツ
subject Other-en:legitimation
subject Other-en:esports
subject Other-ja:部活動
subject Other-en:extracurricular activities
subject Other-ja:学校教育
subject Other-en:school education
subject Other-ja:スティグマ製品
subject Other-en:stigma product
subject Other-ja:正当化
resource type departmental bulletin paper
type nii Departmental Bulletin Paper
format application/pdf
accessRights open access