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Principles of marketing

by Fred E. Clark and Carrie Patton Clark. -- Published for the United States Armed Forces Institute by the Macmillan, 1942. -- (War Department education manual ; EM 779). <BB00069288>
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0001 青山本館 青自動書庫一般 658.83||1 106914199 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 青山本館
配置場所 青自動書庫一般
請求記号 658.83||1
資料ID 106914199
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書誌詳細

標題および責任表示 Principles of marketing / by Fred E. Clark and Carrie Patton Clark
出版・頒布事項 [Washington] : Published for the United States Armed Forces Institute by the Macmillan , c1942
形態事項 xvi, 828 p., [6] folded p. of plates : ill., maps ; 21 cm
書誌構造リンク War Department education manual <BB01140210> EM 779//a
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA02683837
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Clark, Fred Emerson, 1890- <AU50052508>
著者標目リンク Clark, Carrie Patton <AU50053061>