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Quantitative theories in advertising

Ambar G. Rao. -- Wiley, 1970. -- (Operations Research Society of America. Publications in operations research ; no. 21). <BB00283126>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 青山本館 青5F西B集密洋図一般 659.1||R31-1 001105944 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 青山本館
配置場所 青5F西B集密洋図一般
請求記号 659.1||R31-1
資料ID 001105944
状態
コメント
予約 0件
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書誌詳細

標題および責任表示 Quantitative theories in advertising / Ambar G. Rao
出版・頒布事項 New York : Wiley , c1970
形態事項 x, 103 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0471708208
書誌構造リンク Operations Research Society of America. Publications in operations research <BB01170003> no. 21//a
注記 A revision of the author's thesis, University of Pennsylvania
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA0384076X
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Rao, Ambar G. <AU60027575>
分類標目 LCC:HF5827
分類標目 DC:659.1/01/84
件名標目等 Advertising -- Mathematical models