青山学院大学図書館

Teachers as intellectuals : toward a critical pedagogy of learning

Henry A. Giroux ; introduction by Paulo Freire ; foreword by Peter McLaren ; : pbk. -- Bergin & Garvey Publishers, 1988. -- (Critical studies in education series). <BB00563174>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 青山本館 青自動書庫一般 370.973||G2-1 009012283 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 青山本館
配置場所 青自動書庫一般
請求記号 370.973||G2-1
資料ID 009012283
状態
コメント
予約 0件
WEB書棚

書誌詳細

標題および責任表示 Teachers as intellectuals : toward a critical pedagogy of learning / Henry A. Giroux ; introduction by Paulo Freire ; foreword by Peter McLaren
出版・頒布事項 Granby, Mass. : Bergin & Garvey Publishers , 1988
形態事項 xxxvi, 249 p. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0897891570
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 0897891562
書誌構造リンク Critical studies in education series <BB01277956>//a
注記 Bibliography: p. 223-240
注記 Includes index
NCID BA05003790
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Giroux, Henry A. <AU40047328>
分類標目 LCC:LA217
分類標目 教育史・事情 NDC8:372.53
分類標目 DC19:370/.973
件名標目等 Education -- United States -- Aims and objectives
件名標目等 Education -- United States -- Philosophy
件名標目等 Education -- Political aspects -- United States
件名標目等 Educational sociology -- United States