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Buyer-seller interactions : empirical research and normative issues

edited by Peter H. Reingen, Arch G. Woodside ; pbk.. -- American Marketing Association, 1981. -- (Proceedings series / American Marketing Association). <BB00175136>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 pbk. 青経営研 青8号館6FA 658.85||B3 000920345 禁帯出 0件
No. 0001
巻号 pbk.
所蔵館 青経営研
配置場所 青8号館6FA
請求記号 658.85||B3
資料ID 000920345
状態 禁帯出
コメント
予約 0件
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書誌詳細

標題および責任表示 Buyer-seller interactions : empirical research and normative issues / edited by Peter H. Reingen, Arch G. Woodside
出版・頒布事項 Chicago, Ill. : American Marketing Association , c1981
形態事項 vi, 189 p. ; 23 cm
巻号情報
巻次等 pbk.
ISBN 087757149X
書誌構造リンク Proceedings series / American Marketing Association <BB01117321>//a
注記 Proceedings of a conference held May 1-3, 1980 at the University of South Carolina
注記 Includes bibliographies
NCID BA06972836
本文言語コード 英語
著者標目リンク Reingen, Peter H. <AU60008413>
著者標目リンク Woodside, Arch G. <AU40165484>
著者標目リンク American Marketing Association <AU40004756>
著者標目リンク University of South Carolina. College of Business Administration <>
分類標目 LCC:HF5438.25
分類標目 DC19:658.8/5
件名標目等 Selling -- Congresses
件名標目等 Selling -- Psychological aspects -- Congresses
件名標目等 Interpersonal relations -- Congresses