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The relationship between advertising and promotion in brand strategy

by Roger A. Strang with contributions by Robert M. Prentice and Alden G. Clayton. -- Marketing Science Institute, 1975. -- (Report (Marketing Science Institute) ; no. 75-119). <BB00116009>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 青経営研 青8号館6FA 658.8||M6-5||75-10 000921286 禁帯出 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 青経営研
配置場所 青8号館6FA
請求記号 658.8||M6-5||75-10
資料ID 000921286
状態 禁帯出
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書誌詳細

標題および責任表示 The relationship between advertising and promotion in brand strategy / by Roger A. Strang with contributions by Robert M. Prentice and Alden G. Clayton
出版・頒布事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , c1975
形態事項 ix, 138 p. : ill. ; 28 cm
書誌構造リンク Report (Marketing Science Institute) <BB01111962> no. 75-119//a
注記 Bibliography: p. 134-136
注記 "October 1975"
NCID BA07492916
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Strang, Roger A. <AU60009458>
著者標目リンク Prentice, Robert M. <AU60009485>
著者標目リンク Clayton, Alden G. <AU60009401>