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The relationship between distribution and market share

by Paul Farris, James Olver and Cornelis de Kluyver. -- Marketing Science Institute, 1988. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 88-103). <BB00100373>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 青経営研 青8号館6FA 658.8||M6-8||88-5 000921288 禁帯出 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 青経営研
配置場所 青8号館6FA
請求記号 658.8||M6-8||88-5
資料ID 000921288
状態 禁帯出
コメント
予約 0件
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書誌詳細

標題および責任表示 The relationship between distribution and market share / by Paul Farris, James Olver and Cornelis de Kluyver
出版・頒布事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , c1988
形態事項 35 p. : ill. ; 28 cm
書誌構造リンク Report / Marketing Science Institute <BB01111962> no. 88-103//a
注記 Includes bibliographical references
注記 On cover: Research program. Technical working paper
注記 "May 1988"
NCID BA07569329
本文言語コード 英語
著者標目リンク Farris, Paul <AU40060355>
著者標目リンク Olver, James <AU60009486>
著者標目リンク De Kluyver, Cornelis A. <AU50016632>
著者標目リンク Marketing Science Institute <AU40091826>