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Marketing and advertising regulation : the Federal Trade Commission in the 1990s

edited by Patrick E. Murphy and William L. Wilkie ; : hbk, : pbk. -- University of Notre Dame, 1990. <BB00799852>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 青山本館 青自動書庫一般 353||M9 009019739 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 青山本館
配置場所 青自動書庫一般
請求記号 353||M9
資料ID 009019739
状態
コメント
予約 0件
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書誌詳細

標題および責任表示 Marketing and advertising regulation : the Federal Trade Commission in the 1990s / edited by Patrick E. Murphy and William L. Wilkie
出版・頒布事項 Notre Dame : University of Notre Dame , c1990
形態事項 xix, 469 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
巻次等 : hbk
ISBN 0268013829
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 0268013837
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA11473631
本文言語コード 英語
著者標目リンク Murphy, Patrick E., 1948- <AU40048966>
著者標目リンク Wilkie, William L. <AU40048965>
分類標目 LCC:KF1611
分類標目 DC20:353.0082/6
件名標目等 United States. Federal Trade Commission -- Congresses
件名標目等 Trade regulation -- United States -- Congresses