青山学院大学図書館

Defining advertising goals for measured advertising results

by Russell H. Colley ; under the auspices of the A.N.A. Committee on the "Corporate Management Approach to the Advertising Investment". -- Association of National Advertisers, 1962. <BB01118787>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~2件(全2件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 青経営研 青8号館6FA 659.1||C28-1 000920203 禁帯出 0件
0002 青山本館 青5F西B集密洋図一般 659.1||C28-1 001105964 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 青経営研
配置場所 青8号館6FA
請求記号 659.1||C28-1
資料ID 000920203
状態 禁帯出
コメント
予約 0件
WEB書棚
No. 0002
巻号
所蔵館 青山本館
配置場所 青5F西B集密洋図一般
請求記号 659.1||C28-1
資料ID 001105964
状態
コメント
予約 0件
WEB書棚

書誌詳細

標題および責任表示 Defining advertising goals for measured advertising results / by Russell H. Colley ; under the auspices of the A.N.A. Committee on the "Corporate Management Approach to the Advertising Investment"
出版・頒布事項 New York : Association of National Advertisers , 1962, c1961
形態事項 xiv, 114 p. ; 24 cm
NCID BA13005339
本文言語コード 英語
著者標目リンク Colley, Russell H. <AU60008263>
著者標目リンク Association of National Advertisers <AU60008264>