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Macro-marketing : new steps on the learning curve : proceedings of the Third Macro-Marketing Seminar, W. Alton Jones Conference Center, University of Rhode Island, Kingston, Rhode Island, August 13-16, 1978

edited by George Fisk and Robert W. Nason. -- Business Research Division, Graduate School of Business Administration, University of Colorado, 1979. <BB00035503>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 青経営研 青8号館6FA 658.8||M144 000920849 禁帯出 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 青経営研
配置場所 青8号館6FA
請求記号 658.8||M144
資料ID 000920849
状態 禁帯出
コメント
予約 0件
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書誌詳細

標題および責任表示 Macro-marketing : new steps on the learning curve : proceedings of the Third Macro-Marketing Seminar, W. Alton Jones Conference Center, University of Rhode Island, Kingston, Rhode Island, August 13-16, 1978 / edited by George Fisk and Robert W. Nason
出版・頒布事項 Boulder, Colo. : Business Research Division, Graduate School of Business Administration, University of Colorado , c1979
形態事項 xi, 421 p. : ill. ; 28 cm
注記 Includes bibliographies
NCID BA17290463
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Macro-Marketing Seminar (3rd : 1978 : University of Rhode Island) <>
著者標目リンク Fisk, George, 1922- <AU60008223>
著者標目リンク Nason, Robert W. <AU60008881>
分類標目 LCC:HF5415
分類標目 DC19:658.8
件名標目等 Marketing
件名標目等 Marketing -- Management
件名標目等 Comparative marketing