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The relationship between advertising and promotion : some observations, speculations, and hypotheses

by Alden G. Clayton. -- Marketing Science Institute, 1975. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 75-110). <BB00114388>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 青経営研 青8号館6FA 658.8||M6-3||75-5 000921287 禁帯出 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 青経営研
配置場所 青8号館6FA
請求記号 658.8||M6-3||75-5
資料ID 000921287
状態 禁帯出
コメント
予約 0件
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書誌詳細

標題および責任表示 The relationship between advertising and promotion : some observations, speculations, and hypotheses / by Alden G. Clayton
出版・頒布事項 Cambridge : Marketing Science Institute , c1975
形態事項 iv, 12 p. : ill. ; 28 cm
書誌構造リンク Report / Marketing Science Institute <BB01111962> no. 75-110//a
NCID BA18514442
本文言語コード 英語
著者標目リンク Clayton, Alden G. <AU60009401>