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Relationships between changes in industrial advertising and promotion expenditures and changes in market share

by Paul W. Farris & Robert D. Buzzell. -- Marketing Science Institute, 1976. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 76-119). <BB00101364>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 青経営研 青8号館6FA 658.8||M6-1||76-12||6 000921245 禁帯出 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 青経営研
配置場所 青8号館6FA
請求記号 658.8||M6-1||76-12||6
資料ID 000921245
状態 禁帯出
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予約 0件
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書誌詳細

標題および責任表示 Relationships between changes in industrial advertising and promotion expenditures and changes in market share / by Paul W. Farris & Robert D. Buzzell
出版・頒布事項 Cambridge : Marketing Science Institute , c1976
形態事項 v, 26 p. ; 28 cm
書誌構造リンク Report / Marketing Science Institute <BB01111962> no. 76-119//a
NCID BA1851573X
本文言語コード 英語
著者標目リンク Farris, Paul <AU40060355>
著者標目リンク Buzzell, Robert D. (Robert Dow), 1933- <AU40049294>