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Marketing theory, philosophy of science perspectives

edited by Ronald F. Bush and Shelby D. Hunt. -- American Marketing Association, 1982. -- (Proceedings series / American Marketing Association). <BB00387155>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 青経営研 青8号館6FA 658.8||A13-16 000920697 禁帯出 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 青経営研
配置場所 青8号館6FA
請求記号 658.8||A13-16
資料ID 000920697
状態 禁帯出
コメント
予約 0件
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書誌詳細

標題および責任表示 Marketing theory, philosophy of science perspectives / edited by Ronald F. Bush and Shelby D. Hunt
出版・頒布事項 Chicago, IL : American Marketing Association , c1982
形態事項 xi, 315 p. : ill. ; 28 cm
巻号情報
ISBN 0877571597
書誌構造リンク Proceedings series / American Marketing Association <BB01117321>//a
注記 Papers presented at the Third Special Conference on Marketing Theory, held Feb. 7-10, 1982, in San Antonio, Tex
注記 Includes bibliographies and index
NCID BA18585906
本文言語コード 英語
著者標目リンク Bush, Ronald F. <AU40136791>
著者標目リンク Hunt, Shelby D. <AU40171272>
著者標目リンク Special Conference on Marketing Theory <AU60008732> (3rd : 1982 : San Antonio, Tex.)
著者標目リンク American Marketing Association <NC:DA01808558>
分類標目 LCC:HF5411
分類標目 DC19:658.8/001
件名標目等 Marketing -- Congresses