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Children learning to buy : the development of consumer information processing skills

by Scott Ward, Daniel Wackman & Ellen Wartella, with the assistance of Ronald Faber. -- Marketing Science Institute, 1975. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 75-120). <BB00100392>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 青経営研 青8号館6FA 658.8||M6-5||75-11 000921124 禁帯出 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 青経営研
配置場所 青8号館6FA
請求記号 658.8||M6-5||75-11
資料ID 000921124
状態 禁帯出
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予約 0件
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書誌詳細

標題および責任表示 Children learning to buy : the development of consumer information processing skills / by Scott Ward, Daniel Wackman & Ellen Wartella, with the assistance of Ronald Faber
出版・頒布事項 Cambridge : Marketing Science Institute , 1975
形態事項 347 p. ; 28 cm
書誌構造リンク Report / Marketing Science Institute <BB01111962> no. 75-120//a
NCID BA19269446
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Ward, Scott, 1942- <AU60008261>
著者標目リンク Light, Paul <>
著者標目リンク Wartella, Ellen <>
著者標目リンク Wackman, Daniel <>