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An investigation into the impact of advertising on the price of consumer products

by Paul W. Farris and Mark S. Albion. -- Marketing Science Institute, 1979. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 79-109). <BB00097502>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 青経営研 青8号館6FA 658.8||M6-1||79-8 000921114 禁帯出 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 青経営研
配置場所 青8号館6FA
請求記号 658.8||M6-1||79-8
資料ID 000921114
状態 禁帯出
コメント
予約 0件
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書誌詳細

標題および責任表示 An investigation into the impact of advertising on the price of consumer products / by Paul W. Farris and Mark S. Albion
出版・頒布事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , 1979
形態事項 vii, 52 p. ; 28 cm
書誌構造リンク Report / Marketing Science Institute <BB01111962> no. 79-109//a
注記 On cover: Research program. Working paper
NCID BA19769915
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Farris, Paul <AU40060355>
著者標目リンク Albion, Mark S., 1951- <AU60006847>
分類標目 LCC:MLCM 81/679