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The salesperson as a marketing strategist : the relationship between field sales performance and insight about oneʾs customers

by Barton A. Weitz and Peter Wright. -- Marketing Science Institute, 1978. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 78-120). <BB00275868>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 青経営研 青8号館6FA 658.8||M6-1||78-12 000921292 禁帯出 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 青経営研
配置場所 青8号館6FA
請求記号 658.8||M6-1||78-12
資料ID 000921292
状態 禁帯出
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書誌詳細

標題および責任表示 The salesperson as a marketing strategist : the relationship between field sales performance and insight about oneʾs customers / by Barton A. Weitz and Peter Wright
出版・頒布事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , c1978
形態事項 v, 35 p. ; 28 cm
書誌構造リンク Report / Marketing Science Institute <BB01111962> no. 78-120//a
NCID BA2071784X
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Weitz, Barton A., 1941- <AU40067151>
著者標目リンク Wright, Peter <>
分類標目 LCC:MLCM 81/1636