青山学院大学図書館

Macro-marketing : distributive processes from a societal perspective : the proceedings of the Macro-marketing Seminar, University of Colorado, Boulder, Colorado, August 15-18, 1976

edited by Charles C. Slater. -- Business Research Division, Graduate School of Business Administration, University of Colorado, 1977. <BB01117092>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 青経営研 青8号館6FA 380.1||M15 000920848 禁帯出 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 青経営研
配置場所 青8号館6FA
請求記号 380.1||M15
資料ID 000920848
状態 禁帯出
コメント
予約 0件
WEB書棚

書誌詳細

標題および責任表示 Macro-marketing : distributive processes from a societal perspective : the proceedings of the Macro-marketing Seminar, University of Colorado, Boulder, Colorado, August 15-18, 1976 / edited by Charles C. Slater
出版・頒布事項 Boulder : Business Research Division, Graduate School of Business Administration, University of Colorado , c1977
形態事項 vi, 315 leaves ; 28 cm
注記 Includes bibliographical references
NCID BA20992731
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Macro-marketing Seminar, University of Colorado, 1976 <>
著者標目リンク Slater, Charles C. <AU60008879>
著者標目リンク University of Colorado, Boulder. Business Research Division <AU00090088>
分類標目 LCC:HF5415.125
分類標目 DC:381
件名標目等 Marketing -- Social aspects -- Congresses
件名標目等 Marketing -- Congresses