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Relationship marketing : bringing quality, customer service and marketing together

Martin Christopher, Adrian Payne and David Ballantyne ; : pbk. -- Butterworth-Heinemann, 1993. -- (The Marketing series . Professional development). <BB00114471>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 : pbk 青経営研 青8号館6FA 658.8||C58-2 000920907 禁帯出 0件
No. 0001
巻号 : pbk
所蔵館 青経営研
配置場所 青8号館6FA
請求記号 658.8||C58-2
資料ID 000920907
状態 禁帯出
コメント
予約 0件
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書誌詳細

標題および責任表示 Relationship marketing : bringing quality, customer service and marketing together / Martin Christopher, Adrian Payne and David Ballantyne
出版・頒布事項 Oxford : Butterworth-Heinemann , 1993, c1991
形態事項 viii, 204 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 0750609788
書誌構造リンク The Marketing series <BB01295770> . Professional development//aa
注記 "Published in association with the Chartered Institute of Marketing"--t.p.
注記 "First published as a paperback edition 1993"--t.p. verso
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA21432630
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Christopher, Martin, 1945- <AU40085936>
著者標目リンク Payne, Adrian <AU40086626>
著者標目リンク Ballantyne, David, 1924-1986 <AU50035615>
著者標目リンク Institute of Marketing <AU40059237>
分類標目 DC20:658.8
件名標目等 Marketing
件名標目等 Customer service
件名標目等 Quality control