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Managing customer satisfaction in consumer service businesses
by John A. Czepiel. -- Marketing Science Institute, 1980. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 80-109). <BB00098400>
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Managing customer satisfaction in consumer service businesses
by John A. Czepiel. -- Marketing Science Institute, 1980. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 80-109). <BB00098400>
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No.
巻号
所蔵館
配置場所
請求記号
資料ID
状態
コメント
予約
WEB書棚
0001
青経営研
青8号館6FA
658.8||M6-7||80-9
000921192
禁帯出
0件
No.
0001
巻号
所蔵館
青経営研
配置場所
青8号館6FA
請求記号
658.8||M6-7||80-9
資料ID
000921192
状態
禁帯出
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書誌詳細
標題および責任表示
Managing customer satisfaction in consumer service businesses / by John A. Czepiel
出版・頒布事項
Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , 1980
形態事項
v, 36 p. : ill. ; 28 cm
書誌構造リンク
Report / Marketing Science Institute <BB01111962> no. 80-109//a
注記
Bibliography: p. 34-35
注記
"September 1980"
注記
On cover: Research program. Working paper.
NCID
BA24947455
本文言語コード
英語
著者標目リンク
Czepiel, John A. <AU40058006>
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