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Managing customer satisfaction in consumer service businesses

by John A. Czepiel. -- Marketing Science Institute, 1980. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 80-109). <BB00098400>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 青経営研 青8号館6FA 658.8||M6-7||80-9 000921192 禁帯出 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 青経営研
配置場所 青8号館6FA
請求記号 658.8||M6-7||80-9
資料ID 000921192
状態 禁帯出
コメント
予約 0件
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書誌詳細

標題および責任表示 Managing customer satisfaction in consumer service businesses / by John A. Czepiel
出版・頒布事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , 1980
形態事項 v, 36 p. : ill. ; 28 cm
書誌構造リンク Report / Marketing Science Institute <BB01111962> no. 80-109//a
注記 Bibliography: p. 34-35
注記 "September 1980"
注記 On cover: Research program. Working paper.
NCID BA24947455
本文言語コード 英語
著者標目リンク Czepiel, John A. <AU40058006>