青山学院大学図書館

Changing perspectives in marketing management : 6th annual coference on marketing management, March 30, 1962

edited by Martin R. Warshaw. -- University of Michigan, 1962. -- (Michigan business papers ; no. 37). <BB00159877>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 青経営研 青8号館6FA 658.8||C63 000920346 禁帯出 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 青経営研
配置場所 青8号館6FA
請求記号 658.8||C63
資料ID 000920346
状態 禁帯出
コメント
予約 0件
WEB書棚

書誌詳細

標題および責任表示 Changing perspectives in marketing management : 6th annual coference on marketing management, March 30, 1962 / edited by Martin R. Warshaw
出版・頒布事項 Ann Arbor : University of Michigan , 1962
形態事項 iv, 99 p. ; 23 cm
書誌構造リンク Michigan business papers <BB01104785> no. 37//a
NCID BA28495129
本文言語コード 英語
著者標目リンク Warshaw, Martin R. <>