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Customer service on the Internet : building relationships, increasing loyalty, and staying competitive

Jim Sterne ; : pbk. -- Wiley Computer Pub., 1996. <BB01118715>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 : pbk 青経営研 青8号館6FA 658.81||S12-1 000921041 禁帯出 0件
No. 0001
巻号 : pbk
所蔵館 青経営研
配置場所 青8号館6FA
請求記号 658.81||S12-1
資料ID 000921041
状態 禁帯出
コメント
予約 0件
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書誌詳細

標題および責任表示 Customer service on the Internet : building relationships, increasing loyalty, and staying competitive / Jim Sterne
出版・頒布事項 New York : Wiley Computer Pub. , c1996
形態事項 xxvi, 326 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 0471155063
注記 Includes index
NCID BA2945210X
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Sterne, Jim, 1955- <AU40021693>
分類標目 LCC:HF5415.5
分類標目 DC20:658.8/12/0285467
件名標目等 Customer services -- Communication systems
件名標目等 Internet marketing
件名標目等 World Wide Web (Information retrieval system)
件名標目等 Internet (Computer network)