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The service profit chain : how leading companies link profit and growth to loyalty, satisfaction, and value

James L. Heskett, W. Earl Sasser, Jr., Leonard A. Schlesinger. -- Free Press, 1997. <BB01125310>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 青経営研 青8号館6FA 658.81||H1-2 000921084 禁帯出 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 青経営研
配置場所 青8号館6FA
請求記号 658.81||H1-2
資料ID 000921084
状態 禁帯出
コメント
予約 0件
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書誌詳細

標題および責任表示 The service profit chain : how leading companies link profit and growth to loyalty, satisfaction, and value / James L. Heskett, W. Earl Sasser, Jr., Leonard A. Schlesinger
出版・頒布事項 New York : Free Press , c1997
形態事項 xvii, 301 p. ; 25 cm
巻号情報
ISBN 0684832569
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA29896861
著者標目リンク *Heskett, James L. <AU40061744>
著者標目リンク Sasser, W. Earl <AU40061745>
著者標目リンク Schlesinger, Leonard A. <AU50024808>
分類標目 LCC:HF5415.5
分類標目 DC21:658.8/12
件名標目等 Customer services
件名標目等 Customer satisfaction
件名標目等 Employee loyalty
件名標目等 Industrial productivity