青山学院大学図書館

Learning to read and write : a cross-linguistic perspective

edited by Margaret Harris and Giyoo Hatano ; : hard. -- Cambridge University Press, 1999. -- (Cambridge studies in cognitive perceptual development). <BB00589538>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 : hard 青山本館 青5F西B集密洋図一般 401.93||L10 000003772 0件
No. 0001
巻号 : hard
所蔵館 青山本館
配置場所 青5F西B集密洋図一般
請求記号 401.93||L10
資料ID 000003772
状態
コメント
予約 0件
WEB書棚

書誌詳細

標題および責任表示 Learning to read and write : a cross-linguistic perspective / edited by Margaret Harris and Giyoo Hatano
出版・頒布事項 Cambridge : Cambridge University Press , 1999
形態事項 ix, 252 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
巻次等 : hard
ISBN 0521621844
書誌構造リンク Cambridge studies in cognitive perceptual development <BB01202661>//a
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA41323274
本文言語コード 英語
著者標目リンク Harris, Margaret, 1951- <AU40009431>
著者標目リンク 波多野, 誼余夫(1935-)||ハタノ, ギヨオ <AU40048240>
分類標目 LCC:P118
分類標目 DC21:401/.93
件名標目等 Language acquisition
件名標目等 Literacy
件名標目等 Language awareness in children