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Total relationship marketing : from the 4Ps-product, price, promotion, place- of traditional marketing management to the 30Rs-the thirty relationships- of the new marketing paradigm

Evert Gummesson ; : pbk. -- Butterworth-Heinemann, 1999. <BB00973507>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 : pbk 相模原分館 相自動書庫図書 658.81||G10-1 000010883 0件
No. 0001
巻号 : pbk
所蔵館 相模原分館
配置場所 相自動書庫図書
請求記号 658.81||G10-1
資料ID 000010883
状態
コメント
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書誌詳細

標題および責任表示 Total relationship marketing : from the 4Ps-product, price, promotion, place- of traditional marketing management to the 30Rs-the thirty relationships- of the new marketing paradigm / Evert Gummesson
出版・頒布事項 Oxford ; Boston, Mass. : Butterworth-Heinemann , 1999
形態事項 xiii, 281 p. : ill. ; 25 cm
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 075064463X
注記 Includes bibliographical references (p. [259]-273) and index
NCID BA42456863
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Gummesson, Evert, 1936- <AU00083147>
分類標目 LCC:HF5415.55
分類標目 DC21:658.8/12
件名標目等 Relationship marketing