青山学院大学図書館

The mass marketing of politics : democracy in an age of manufactured images

Bruce I. Newman ; : cloth, : pbk. -- Sage Publications, 1999. <BB01024121>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 : cloth 青山本館 青5F西B集密洋図一般 324.72||N1-1 000300937 0件
No. 0001
巻号 : cloth
所蔵館 青山本館
配置場所 青5F西B集密洋図一般
請求記号 324.72||N1-1
資料ID 000300937
状態
コメント
予約 0件
WEB書棚

書誌詳細

標題および責任表示 The mass marketing of politics : democracy in an age of manufactured images / Bruce I. Newman
出版・頒布事項 Thousand Oaks : Sage Publications , c1999
形態事項 xviii, 166 p. ; 23 cm
巻号情報
巻次等 : cloth
ISBN 0761909583
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 0761909591
注記 Includes bibliographical references (p. 147-153) and indexes
NCID BA42464839
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Newman, Bruce I. <AU40204240>
分類標目 LCC:JK2281
分類標目 DC21:324.7/2/0973
件名標目等 Electioneering -- United States
件名標目等 Marketing -- United States
件名標目等 Presidents -- United States -- Election
件名標目等 Democracy -- United States
件名標目等 United States -- politics and government -- 20th century