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The brand marketing book : creating, managing, and extending the value of your brand

Joe Marconi. -- NTC Business Books in conjunction with the American Marketing Association, 2000. <BB01026613>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 青山本館 青5F西B集密洋図一般 658.82||M1-1 000304496 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 青山本館
配置場所 青5F西B集密洋図一般
請求記号 658.82||M1-1
資料ID 000304496
状態
コメント
予約 0件
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書誌詳細

標題および責任表示 The brand marketing book : creating, managing, and extending the value of your brand / Joe Marconi
出版・頒布事項 Lincolnwood, Ill. : NTC Business Books in conjunction with the American Marketing Association , c2000
形態事項 xv, 247 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0844222577
注記 Includes bibliographical references (p. 237-240) and index
NCID BA44900680
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Marconi, Joe <AU40207025>
分類標目 LCC:HD69.B7
分類標目 DC21:658.8/27
件名標目等 Brand name products -- Marketing