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Leveraging Japan : marketing to the new Asia

George Fields, Hotaka Katahira, Jerry Wind ; with Robert E. Gunther. -- Jossey-Bass, 2000. -- (The Jossey-Bass business & management series). <BB00594431>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 青山本館 青5F西B集密洋図一般 658.8||F28-1 000025753 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 青山本館
配置場所 青5F西B集密洋図一般
請求記号 658.8||F28-1
資料ID 000025753
状態
コメント
予約 0件
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書誌詳細

標題および責任表示 Leveraging Japan : marketing to the new Asia / George Fields, Hotaka Katahira, Jerry Wind ; with Robert E. Gunther
出版・頒布事項 San Francisco : Jossey-Bass , c2000
形態事項 xxi, 328 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 078794663X
書誌構造リンク The Jossey-Bass business & management series <BB00492364>//a
内容著作注記 The fourth rush
内容著作注記 From shoji screen to sheet glass : forces shaping the Japanese market
内容著作注記 The Japanese gateway to Asia
内容著作注記 Strategies for entering Japan and Asia
内容著作注記 From "tap water" marketing to tapping markets
内容著作注記 From power to finesse : segmentation, positioning, and branding
内容著作注記 Starting with the customer : developing products and services
内容著作注記 The discovery of value : pricing and promotion
内容著作注記 Good-bye to greetings : new rules of communications, advertising, and public relations
内容著作注記 The rise of cybermarketing
内容著作注記 Breaking the labyrinth : new rules of distribution
内容著作注記 Beyond bowing : new rules of customer satisfaction and value creation
内容著作注記 New rules of marketing research
注記 Includes bibliographical references (p. 295-311) and index
NCID BA45575541
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Fields, George, 1928- <AU40057419>
著者標目リンク 片平, 秀貴(1948-)||カタヒラ, ホタカ <AU40051297>
著者標目リンク Wind, Jerry <AU40166676>
著者標目リンク Gunther, Robert E., 1960- <AU40133666>
分類標目 マーケティング NDC9:675
分類標目 LCC:HF5415.12.J3
分類標目 DC21:658.8/0095
件名標目等 Marketing -- Japan
件名標目等 Marketing -- Asia
件名標目等 Consumers -- Japan -- Attitudes
件名標目等 Consumers -- Asia -- Attitudes