青山学院大学図書館

How children learn the meanings of words

Paul Bloom ; : pbk. -- MIT Press, 2000. -- (The MIT Press series in learning, development, and conceptual change). <BB00595524>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 青山本館 青5F西B集密洋図一般 401.93||B5-1 000036085 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 青山本館
配置場所 青5F西B集密洋図一般
請求記号 401.93||B5-1
資料ID 000036085
状態
コメント
予約 0件
WEB書棚

書誌詳細

標題および責任表示 How children learn the meanings of words / Paul Bloom
出版・頒布事項 Cambridge, Mass. : MIT Press , c2000
形態事項 xii, 300 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0262024691
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 0262523299
書誌構造リンク The MIT Press series in learning, development, and conceptual change <BB01225548>//a
注記 "A Bradford Book."
注記 Includes bibliographical references (p. [267]-290) and indexes
NCID BA46129574
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Bloom, Paul, 1963- <AU40087635>
分類標目 LCC:P118
分類標目 DC21:401/.93
件名標目等 Language acquisition
件名標目等 Semantics