青山学院大学図書館

The interplay of influence : news, advertising, politics, and the mass media

Kathleen Hall Jamieson, Karlyn Kohrs Campbell. -- 5th ed. -- Wadsworth, 2001. -- (The Wadsworth series in mass communication and journalism). <BB00600784>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 青法研 青法研 302.23||J3-1||5 000228830 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 青法研
配置場所 青法研
請求記号 302.23||J3-1||5
資料ID 000228830
状態
コメント
予約 0件
WEB書棚

書誌詳細

標題および責任表示 The interplay of influence : news, advertising, politics, and the mass media / Kathleen Hall Jamieson, Karlyn Kohrs Campbell
版事項 5th ed
出版・頒布事項 Belmont, Calif. : Wadsworth , c2001
形態事項 xx, 362 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0534533647
書誌構造リンク The Wadsworth series in mass communication and journalism <BB00643749>//a
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA49950518
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Jamieson, Kathleen Hall <AU40078767>
著者標目リンク Campbell, Karlyn Kohrs <AU40078768>
分類標目 LCC:P94
分類標目 DC21:302.23
件名標目等 Mass media -- Influence
件名標目等 Mass media -- Audiences
件名標目等 Advertising
件名標目等 Mass media -- Political aspects
件名標目等 Mass media -- United States