青山学院大学図書館

Action, talk, and text : learning and teaching through inquiry

edited by Gordon Wells ; : cloth, : pbk.. -- Teachers College Press, 2001. -- (The Practitioner inquiry series). <BB00603493>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 : pbk. 青山本館 青5F西B集密洋図一般 372.3||A11 000408367 0件
No. 0001
巻号 : pbk.
所蔵館 青山本館
配置場所 青5F西B集密洋図一般
請求記号 372.3||A11
資料ID 000408367
状態
コメント
予約 0件
WEB書棚

書誌詳細

標題および責任表示 Action, talk, and text : learning and teaching through inquiry / edited by Gordon Wells
出版・頒布事項 New York : Teachers College Press , c2001
形態事項 viii, 231 p. ; 24 cm
巻号情報
巻次等 : cloth
ISBN 0807740152
巻号情報
巻次等 : pbk.
ISBN 0807740144
書誌構造リンク The Practitioner inquiry series <BB00643912>//a
注記 Includes bibliographical references (p. 205-215) and index
NCID BA50163204
本文言語コード 英語
著者標目リンク Wells, Gordon, 1935- <>
分類標目 LCC:LB1027.23
分類標目 DC21:372.3/5044
件名標目等 Active learning -- Ontario Case studies
件名標目等 Science -- Study and teaching -- Ontario Case studies
件名標目等 Action research in education -- Ontario Case studies
件名標目等 Developing Inquiring Communities in Education Project