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Price merchandising in food retailing : a case study

Paul E. Nelson and Lee E. Preston. -- Institute of Business and Economic Research, 1966. -- (IBER special publications)(Publications of the Institute of Business and Economic Research, University of California). <BB00175956>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 青経営研 青8号館6FA 338.52||N7-1 000920674 禁帯出 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 青経営研
配置場所 青8号館6FA
請求記号 338.52||N7-1
資料ID 000920674
状態 禁帯出
コメント
予約 0件
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書誌詳細

標題および責任表示 Price merchandising in food retailing : a case study / Paul E. Nelson and Lee E. Preston
出版・頒布事項 [Berkeley, Calif.] : Institute of Business and Economic Research , 1966
形態事項 x, 124 p. : ill. ; 23 cm
書誌構造リンク IBER special publications <BB01118418>//a
書誌構造リンク Publications of the Institute of Business and Economic Research, University of California <BB01255962>//a
その他の標題 異なりアクセスタイトル:Research program in marketing
注記 At head of title: Research program in marketing, Graduate School of Business Administration, University of California, Berkeley
注記 Bibliography: p. 123-124
NCID BA51892629
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Nelson, Paul E. <>
著者標目リンク Preston, Lee E. <AU40004908>
著者標目リンク University of California, Berkeley. School of Business Administration <AU60008042>