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Market response models : econometric and time series analysis

by Dominique M. Hanssens, Leonard J. Parsons, Randall L. Schultz ; : pbk. -- 2nd ed. -- Kluwer Academic Publishers, 2001. -- (International series in quantitative marketing). <BB00596624>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 青山本館 青5F西B集密洋図一般 658.8||H55-1||2 000119711 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 青山本館
配置場所 青5F西B集密洋図一般
請求記号 658.8||H55-1||2
資料ID 000119711
状態
コメント
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書誌詳細

標題および責任表示 Market response models : econometric and time series analysis / by Dominique M. Hanssens, Leonard J. Parsons, Randall L. Schultz
版事項 2nd ed
出版・頒布事項 Boston : Kluwer Academic Publishers , c2001
形態事項 xiv, 501 p. : ill. ; 25 cm
巻号情報
ISBN 0792378261
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 1402073682
書誌構造リンク International series in quantitative marketing <BB01280132>//a
注記 Includes bibliographical references (p. [427]-480) and indexes
注記 "ISQM12"--Back cover
NCID BA53218787
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Hanssens, Dominique M. <AU40179674>
著者標目リンク Parsons, Leonard J. <AU40169413>
著者標目リンク Schultz, Randall L. <AU40179675>
分類標目 LCC:HF5415.3
分類標目 DC21:658.8/./015195
件名標目等 Market surveys -- Econometric models
件名標目等 Sales forecasting -- Econometric models
件名標目等 Time-series analysis