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Developing brands with qualitative market research

Jon Chandler and Mike Owen. -- Sage Publications, 2002. -- (Qualitative market research : principle and practice / edited by Gill Ereaut, Mike Imms & Martin Callingham ; 5). <BB00368171>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 青山本館 青5F西B集密洋図一般 658.83||Q7-5 000501019 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 青山本館
配置場所 青5F西B集密洋図一般
請求記号 658.83||Q7-5
資料ID 000501019
状態
コメント
予約 0件
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書誌詳細

標題および責任表示 Developing brands with qualitative market research / Jon Chandler and Mike Owen
出版・頒布事項 London ; Thousand Oaks, Calif. : Sage Publications , 2002
形態事項 xvi, 140 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0761972722
書誌構造リンク Qualitative market research : principle and practice / edited by Gill Ereaut, Mike Imms & Martin Callingham <BB01062854> 5//b
注記 Includes bibliographical references (p. [131]-136) and index
NCID BA58558443
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Chandler, Jon <>
著者標目リンク Owen, Mike <>