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Brand management : a theoretical and practical approach

Rik Riezebos ; with Bas Kist and Gert Kootstra. -- Financial Times Prentice Hall, 2003. <BB01038734>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 青国マネ研 青国マネ研 658.82||R5-1 000327080 禁帯出 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 青国マネ研
配置場所 青国マネ研
請求記号 658.82||R5-1
資料ID 000327080
状態 禁帯出
コメント
予約 0件
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書誌詳細

標題および責任表示 Brand management : a theoretical and practical approach / Rik Riezebos ; with Bas Kist and Gert Kootstra
出版・頒布事項 Harlow : Financial Times Prentice Hall , 2003
形態事項 xvi, 331 p. : ill., ports. ; 25 cm
巻号情報
ISBN 0273655051
注記 Includes bibliographical references (p. [297]-312) and indexes
NCID BA59260083
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Riezebos, H. J., 1960- <AU40218840>
著者標目リンク Bas Kist <>
著者標目リンク Gert Kootstra <>
分類標目 DC21:658.827
件名標目等 Brand value products
件名標目等 Product management