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Advertising in rural India : language, marketing communication, and consumerism

Tej K. Bhatia. -- Institute for the Study of Languages and Cultures of Asia and Africa, Tokyo University of Foreign Studies, 2000. -- (Study of languages and cultures of Asia & Africa monograph series ; no. 36). <BB00128142>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 青山本館 青5F西B集密洋図一般 659.1||B33-1 001106181 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 青山本館
配置場所 青5F西B集密洋図一般
請求記号 659.1||B33-1
資料ID 001106181
状態
コメント
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書誌詳細

標題および責任表示 Advertising in rural India : language, marketing communication, and consumerism / Tej K. Bhatia
出版・頒布事項 Tokyo : Institute for the Study of Languages and Cultures of Asia and Africa, Tokyo University of Foreign Studies , 2000
形態事項 xvi, 333 p. : ill. (some col.), facsims. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 4872977823
書誌構造リンク Study of languages and cultures of Asia & Africa monograph series <BB00305647> no. 36//a
注記 Includes bibliographical references (p. [313]-324) and indexes
NCID BA59304462
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Bhatia, Tej K. <AU40138744>
分類標目 LCC:HF5813.I4
件名標目等 Advertising -- India
件名標目等 Advertising -- Language
件名標目等 Target marketing -- India
件名標目等 Rural development -- India
件名標目等 India -- Languages -- Discourse analysis