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Marketing research that won't break the bank : a practical guide to getting the information you need

Alan R. Andreasen ; foreword by William A. Smith. -- 2nd ed. -- Jossey-Bass, 2002. -- (The Jossey-Bass nonprofit and public management series). <BB00602968>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 青国マネ研 青国マネ研 658.83||A43-1||2 000327123 禁帯出 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 青国マネ研
配置場所 青国マネ研
請求記号 658.83||A43-1||2
資料ID 000327123
状態 禁帯出
コメント
予約 0件
WEB書棚

書誌詳細

標題および責任表示 Marketing research that won't break the bank : a practical guide to getting the information you need / Alan R. Andreasen ; foreword by William A. Smith
版事項 2nd ed
出版・頒布事項 San Francisco, Calif. : Jossey-Bass , c2002
形態事項 xxv, 277 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0787964190
書誌構造リンク The Jossey-Bass nonprofit and public management series <BB00642128>//a
注記 "The second edition of Cheap but good marketing reseach, prepared with the assistance of the Academy for Educational Development"
注記 Includes bibliographical references (p. 261-268) and index
NCID BA59884260
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Andreasen, Alan R., 1934- <AU40053852>
著者標目リンク Smith, William A. <>
分類標目 DC21:658.83
件名標目等 Marketing research