青山学院大学図書館

The media handbook : a complete guide to advertising media selection, planning, research, and buying

Helen Katz ; : cloth, : pbk. -- 2nd ed. -- L. Erlbaum Associates, 2003. -- (LEA's communication series). <BB00614843>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 : pbk 青山本館 青5F西B集密洋図一般 659||K1-1||2 000803606 0件
No. 0001
巻号 : pbk
所蔵館 青山本館
配置場所 青5F西B集密洋図一般
請求記号 659||K1-1||2
資料ID 000803606
状態
コメント
予約 0件
WEB書棚

書誌詳細

標題および責任表示 The media handbook : a complete guide to advertising media selection, planning, research, and buying / Helen Katz
版事項 2nd ed
出版・頒布事項 Mahwah, N.J. : L. Erlbaum Associates , 2003
形態事項 xix, 185 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
巻次等 : cloth
ISBN 0805842675
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 0805842683
書誌構造リンク LEA's communication series <BB01207662>//a
注記 Previous ed.: Lincolnwood, Ill. : NTC, 1995
注記 Includes bibliographical references (p. 177-180) and index
NCID BA61994035
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Katz, Helen E. <AU50047818>
分類標目 DC21:659
件名標目等 Advertising media planning
件名標目等 Mass media and business
件名標目等 Marketing channels