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The consumer trap : big business marketing in American life

Michael Dawson ; : cloth. -- University of Illinois Press, 2003. -- (The history of communication). <BB00603633>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 : cloth 青山本館 青5F西B集密洋図一般 380.1||D5-1 000404724 0件
No. 0001
巻号 : cloth
所蔵館 青山本館
配置場所 青5F西B集密洋図一般
請求記号 380.1||D5-1
資料ID 000404724
状態
コメント
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書誌詳細

標題および責任表示 The consumer trap : big business marketing in American life / Michael Dawson
出版・頒布事項 Urbana : University of Illinois Press , c2003
形態事項 x, 203 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
巻次等 : cloth
ISBN 0252028090
書誌構造リンク The history of communication <BB01041110>//a
内容著作注記 Thinking the unthinkable
内容著作注記 The marketing race
内容著作注記 The targeting race
内容著作注記 The motivation research race
内容著作注記 The product management race
内容著作注記 The sales communications race
内容著作注記 Macromarketing and public subsidy
内容著作注記 The globalization of marketing
内容著作注記 The consumer trap
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA62500491
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Dawson, Michael, 1965- <AU50002207>
分類標目 LCC:HF5415.1
分類標目 DC21:380.1/0973
件名標目等 Marketing -- United States
件名標目等 Marketing -- United States -- Costs