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Total integrated marketing : breaking the bounds of the function

James Mac Hulbert, Noel Capon and Nigel F. Piercy. -- Kogan Page, 2003. <BB01032292>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 青山本館 青5F西B集密洋図一般 658.8||H56-1 000322771 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 青山本館
配置場所 青5F西B集密洋図一般
請求記号 658.8||H56-1
資料ID 000322771
状態
コメント
予約 0件
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書誌詳細

標題および責任表示 Total integrated marketing : breaking the bounds of the function / James Mac Hulbert, Noel Capon and Nigel F. Piercy
出版・頒布事項 London : Kogan Page , 2003
形態事項 xi, 356 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 074944018X
注記 Includes bibliographical references (p. 311-335) and index
NCID BA63156063
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Hulbert, James M. <AU40214719>
著者標目リンク Capon, Noel <AU40214718>
著者標目リンク Piercy, Nigel F. <AU40214709>
分類標目 DC21:658.8
件名標目等 Marketing