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Marketing modernism : between the two world wars

Catherine Turner. -- University of Massachusetts Press, 2003. -- (Studies in print culture and the history of the book). <BB00183298>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 青山本館 青5F西B集密洋図一般 070.5||T3-1 001202812 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 青山本館
配置場所 青5F西B集密洋図一般
請求記号 070.5||T3-1
資料ID 001202812
状態
コメント
予約 0件
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書誌詳細

標題および責任表示 Marketing modernism : between the two world wars / Catherine Turner
出版・頒布事項 Amherst : University of Massachusetts Press , c2003
形態事項 xiii, 256 p. : ill. ; 25 cm
巻号情報
ISBN 155849376X
書誌構造リンク Studies in print culture and the history of the book <BB00510702>//a
注記 Includes bibliographical references (p. 247-252) and index
NCID BA63482293
本文言語コード 英語
著者標目リンク Turner, Catherine, 1968- <>
分類標目 LCC:Z480.L58
分類標目 DC21:070.5/0973/0904
件名標目等 Literature publishing -- United States -- History -- 20th century
件名標目等 Books and reading -- United States -- History -- 20th century
件名標目等 Modernism (Literature) -- United States
件名標目等 Literature, Modern -- Appreciation