青山学院大学図書館

The irony of early school reform : educational innovation in mid-nineteenth century Massachusetts

Michael B. Katz ; reissued with a new introduction ; : pbk. -- Teachers College Press, 2001. -- (Reflective history series / Barbara Finkelstein and William J. Reese, series editors). <BB00603228>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 : pbk 青山本館 青5F西B集密洋図一般 370.974||K2-1 000319820 0件
No. 0001
巻号 : pbk
所蔵館 青山本館
配置場所 青5F西B集密洋図一般
請求記号 370.974||K2-1
資料ID 000319820
状態
コメント
予約 0件
WEB書棚

書誌詳細

標題および責任表示 The irony of early school reform : educational innovation in mid-nineteenth century Massachusetts / Michael B. Katz ; reissued with a new introduction
出版・頒布事項 New York : Teachers College Press , c2001
形態事項 xxxix, 325 p. ; 23 cm
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 0807740667
書誌構造リンク Reflective history series / Barbara Finkelstein and William J. Reese, series editors <BB00643911>//a
注記 Originally published: Cambridge, Mass. : Harvard University Press, 1968
注記 Includes bibliographical references (p. [283]-319) and index
NCID BA65342116
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Katz, Michael B., 1939- <AU40019233>
分類標目 LCC:LA304
分類標目 DC21:370/.9744
件名標目等 Educational innovations -- Massachusetts
件名標目等 Education -- Massachusetts -- History -- 19th century