青山学院大学図書館

Comprehension instruction : research-based best practices

edited by Cathy Collins Block, Michael Pressley ; : pbk. -- Guilford Press, 2002. -- (Solving problems in the teaching of literacy / Cathy Collins Block, series editor). <BB00605198>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 : pbk 青山本館 青5F西B集密洋図一般 428.4||C4 000423561 0件
No. 0001
巻号 : pbk
所蔵館 青山本館
配置場所 青5F西B集密洋図一般
請求記号 428.4||C4
資料ID 000423561
状態
コメント
予約 0件
WEB書棚

書誌詳細

標題および責任表示 Comprehension instruction : research-based best practices / edited by Cathy Collins Block, Michael Pressley
出版・頒布事項 New York ; London : Guilford Press , c2002
形態事項 xiii, 414 p. : ill. ; 26 cm
巻号情報
ISBN 1572306939
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 1572306920
書誌構造リンク Solving problems in the teaching of literacy / Cathy Collins Block, series editor <BB01164191>//a
注記 Includes bibliographical references and indexes
NCID BA70855630
本文言語コード 英語
著者標目リンク Block, Cathy Collins <AU40172284>
著者標目リンク Pressley, Michael <AU40124510>
分類標目 LCC:LB1050.45
分類標目 DC21:428.4/3
件名標目等 Reading comprehension
件名標目等 Cognitive learning
件名標目等 Action research in education