青山学院大学図書館

Managing business interfaces : marketing and engineering issues in the supply chain and internet domains

edited by Amiya K. Chakravarty, Jehoshua Eliashberg ; : pbk. -- Springer, 2005. -- (International series in quantitative marketing ; 16). <BB00393592>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 : pbk 青山本館 青5F西B集密洋図一般 658||M109 000614755 0件
No. 0001
巻号 : pbk
所蔵館 青山本館
配置場所 青5F西B集密洋図一般
請求記号 658||M109
資料ID 000614755
状態
コメント
予約 0件
WEB書棚

書誌詳細

標題および責任表示 Managing business interfaces : marketing and engineering issues in the supply chain and internet domains / edited by Amiya K. Chakravarty, Jehoshua Eliashberg
出版・頒布事項 New York : Springer , 2005, c2004
形態事項 xi, 332 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 038724378X
書誌構造リンク International series in quantitative marketing <BB01280132> 16//a
注記 Includes bibliographical references and index
注記 "First softcover printing, 2005"--T.p. verso
NCID BA7268160X
本文言語コード 英語
著者標目リンク Chakravarty, Amiya K. <>
著者標目リンク Eliashberg, Jehoshua <AU40025065>