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Campaigning for hearts and minds : how emotional appeals in political ads work

Ted Brader ; : pbk, : cloth. -- University of Chicago Press, 2006. -- (Studies in communication, media, and public opinion). <BB00613792>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 : pbk 青山本館 青5F西B集密洋図一般 324.73||B3-1 000704018 0件
No. 0001
巻号 : pbk
所蔵館 青山本館
配置場所 青5F西B集密洋図一般
請求記号 324.73||B3-1
資料ID 000704018
状態
コメント
予約 0件
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書誌詳細

標題および責任表示 Campaigning for hearts and minds : how emotional appeals in political ads work / Ted Brader
出版・頒布事項 Chicago : University of Chicago Press , 2006
形態事項 xvi, 280 p. : ill. ; 23 cm
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 0226069893
巻号情報
巻次等 : cloth
ISBN 0226069885
書誌構造リンク Studies in communication, media, and public opinion <BB01180248>//a
注記 Includes bibliographical references (p. [251]-271) and index
NCID BA75242151
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Brader, Ted <>
分類標目 LCC:JA74.5
分類標目 DC22:324.7/3
件名標目等 Political psychology
件名標目等 Advertising, Political
件名標目等 Communication in politics
件名標目等 Persuasion (Psychology)
件名標目等 Emotions and cognition