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A culture of credit : embedding trust and transparency in American business

Rowena Olegario. -- Harvard University Press, 2006. -- (Harvard studies in business history ; 50). <BB00097859>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 青山本館 青5F西B集密洋図一般 332.74||O1-1 001009403 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 青山本館
配置場所 青5F西B集密洋図一般
請求記号 332.74||O1-1
資料ID 001009403
状態
コメント
予約 0件
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書誌詳細

標題および責任表示 A culture of credit : embedding trust and transparency in American business / Rowena Olegario
出版・頒布事項 Cambridge, Mass. : Harvard University Press , 2006
形態事項 viii, 274 p. ; 25 cm
巻号情報
ISBN 0674023404
XISBN 9780674023406
書誌構造リンク Harvard studies in business history <BB00018974> 50//a
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA78610943
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Olegario, Rowena <AU60010860>
分類標目 LCC:HG3754.5.U6
分類標目 DC22:332.7/42097309034
件名標目等 Commercial credit -- United States -- History -- 19th century
件名標目等 Mercantile system -- United States -- History -- 19th century
件名標目等 Corporate image -- United States -- History -- 19th century