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Predicting market success : new ways to measure customer loyalty and engage customers with your brand

Robert Passikoff. -- John Wiley & Sons, 2006. <BB01161558>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 青山本館 青5F西B集密洋図一般 658.83||P50-1 001105943 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 青山本館
配置場所 青5F西B集密洋図一般
請求記号 658.83||P50-1
資料ID 001105943
状態
コメント
予約 0件
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書誌詳細

標題および責任表示 Predicting market success : new ways to measure customer loyalty and engage customers with your brand / Robert Passikoff
出版・頒布事項 Hoboken, N.J. : John Wiley & Sons , c2006
形態事項 xiv, 242 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 9780470040225
XISBN 047004022X
注記 Includes index
NCID BA81010172
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Passikoff, Robert, 1948- <>
分類標目 LCC:HF5415.525
分類標目 DC22:658.8/343
件名標目等 Customer loyalty