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The development of marketing theory and its philosophical underpinnings

edited by Pauline Maclaran, Michael Saren and Mark Tadajewski ; : set. -- Sage, 2008. -- (SAGE library of marketing . Marketing theory ; v. 1). <BB00538250>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 コメント 予約 WEB書棚
0001 : set 青山本館 青5F西B集密洋図一般 658.8||M129-1 000718648 0件
No. 0001
巻号 : set
所蔵館 青山本館
配置場所 青5F西B集密洋図一般
請求記号 658.8||M129-1
資料ID 000718648
状態
コメント
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書誌詳細

標題および責任表示 The development of marketing theory and its philosophical underpinnings / edited by Pauline Maclaran, Michael Saren and Mark Tadajewski
出版・頒布事項 Los Angeles : Sage , 2008
形態事項 xxxvii, 373 p. : ill. ; 25 cm
巻号情報
巻次等 : set
ISBN 9781847870001
書誌構造リンク SAGE library of marketing <BB00970286> . Marketing theory ; v. 1//ab
注記 Includes bibliographical references
NCID BA84448045
本文言語コード 英語
著者標目リンク Maclaran, Pauline <AU50047982>
著者標目リンク Saren, Michael <>
著者標目リンク Tadajewski, Mark <AU50047983>